Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This study concentrates on Tesco and Sainsbury's - two major retailers in the United Kingdom as cases. The contents are rigorously developed under the title 'A Comparative Case Study Investigating the Adoption of CRM - The Case of Tesco and Sainsbury's'. From cross comparison viewpoint, the set objectives are: first, to explore the key influential aspects of Customer Relationship Management (CRM); second, to identify the current trends of CRM adoption; third, to identify the CRM practices employed by Tesco and Sainsbury's; and finally, to critically evaluate and compare the impact of the CRM policies adopted by the two retailers as cases, regarding the consumer making process. This empirical study used the mixed method that combined both qualitative and quantitative research approach. The results are unique and have indicated the importance of adopting effective CRM policies to ensure business growth and profitability.