Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ron Burnett offers a timely and provocative vision for educational transformation. Drawing on his decades-long career as both an educator and institutional leader, Burnett crafts a compelling narrative that bridges personal experience with forward-thinking educational theory and practice. This book suggests that transformative learning demands time - far more than our rapid-fire systems allow us. It challenges our obsession with quick inputs and outputs, exposing the deeper, slower rhythms of authentic intellectual growth, and forges powerful connections between physical learning spaces, creative environments, and the frontiers of experimentation where teaching and learning boundaries are dramatically expanded. A Biography of Learning emerges at a critical juncture, where technological revolution meets institutional evolution. Burnett's approach is refreshingly pragmatic yet boldly visionary, providing roadmaps for tomorrow. For anyone invested in the future of learning - educators, administrators, policymakers, students, and engaged citizens - Burnett's insights provide inspiration for navigating the intersection of tradition and innovation in educational practices.