Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Nowadays a firm`s management is facing new and more complex challenges due to the process of globalisation with all its facets. The pressure because of an increased competition requires an efficient use of all input factors including financial resources in order to succeed within such a new business world. This book should provide an insight for non-financial executives in basic financial philosophies and a common understanding of those, in order to contribute to a better decision-making process due to a reduced departmental myopia. Furthermore it identifies variables which have an impact on value creation in order to create the bridge between financial management and other management functions and to unfold the potential of a firm. Focused on concepts, not on detailed expertise financial knowledge, it should create awareness for related variables of value creation and the importance of an overall value-based management concept.