Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Onderhandelen en bemiddelen worden soms gelabeld als soft skills. Er is echter weinig soft aan deze materie. Integendeel, het is hard werken: het wantrouwen en de spanningen tussen partijen kunnen hoog oplopen. Onderhandelen en bemiddelen zijn daarom veeleer moeilijke human skills. Ze vergen een combinatie van vaardigheden en grondige theoretische kennis en ze vereisen een attitude van empathie en sensitiviteit voor de complexiteit van interpersoonlijke relaties.
Met dit boek willen de auteurs de lezer ondersteunen in het ontdekken en ontwikkelen van deze vaardigheden. Daarbij bouwen ze voort op de theorie van het ‘integratief onderhandelen’, met als doel een overeenkomst te vinden die verrijkend is voor alle betrokken partijen.