Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Wist je dat LinkedIn zich de laatste jaren heeft ontwikkeld tot een volwaardig B2B-contentplatform voor ondernemers? Met meer dan 9 miljoen accounts is LinkedIn het grootste zakelijke platform van Nederland. Daarmee is het een krachtige marketingtool.
Veel ondernemers denken bij contentmarketing nog te veel vanuit de commerciële hoek. Ze plaatsen berichten waarin ze vertellen hoe goed hun product of dienst is. En juist daarvan is bekend dat het contraproductief werkt. Het ‘zenden’ van informatie is een van de belangrijkste redenen voor mensen om af te haken.
De vraag is hoe je wél goede content maakt. Sterker: hoe je de perfecte post maakt waardoor je opvalt en gewaardeerd wordt. Hoe je je expertstatus vergroot en nieuwe klanten krijgt. Hoe je bereikt dat mensen je berichten gaan liken, becommentariëren en aanbevelen. Goede content plaatsen dus. Makkelijker gezegd dan gedaan. Wat is dan goede content en wat zijn de ingrediënten van de perfecte post? En hoe maak je die?
Daarbij gaat dit boek je helpen. Een greep uit de onderwerpen die aan bod komen:
• de tien ingrediënten voor de perfecte post
• inzicht in de werking van het algoritme en hoe je daarop kunt inspelen
• kiezen voor het format dat bij je past: bloggen, video of je kennis op een andere manier vormgeven
• hoe je content maakt zonder dat je daar veel tijd aan kwijt bent