Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
In today's world, the lines between PR, marketing, and social media are blurred. Social Media has given founders the chance to promote their organizations without having to spend a lot of money; yet, founders often overlook a lot of opportunity by not exploring some of the more traditional, or not-so-traditional, PR avenues. This book will explore those traditional and not-so-traditional PR avenues so that founders can get the maximum exposure for their organizations. I have used these secrets with lots and lots of startups, professional athletes, and non-profits. Some of these secrets revolve around how traditional PR techniques, like the press release, can be used to maximize exposure while others deal with what is actually newsworthy.