Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Everyday businesses of all sizes are generating a fraction of the potential website return on investment (ROI) and broader marketing value for their business. The largest part of this opportunity wastage comes from overlooked marketing potential, plus an inability to take immediate action based on competing time demands and budget restraints. 30-Minute Website Marketing: A Step By Step Guide utilizes over 15 years of website marketing experience and digital expertise to empower businesses to identify and act on untapped website success. With all actions taking 30 minutes or less, companies can work towards improving the results gained from their website marketing efforts, and by adhering to the practical steps in this book, businesses can be confident that those 30 minutes provide the returns on resource investment needed. Through this guide, Lee Wilson delivers impactful, instant value to the broader marketing and targeted website marketing field, with practical help, direction, and expert step-by-step advice for marketing professionals, business owners, entrepreneurs, and start-up organisations.