Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The advertising around the 2010 Soccer World Cup was constructed around the ideas of a local, united identity and used the event as a platform to promote and sell this idea more effectively. Media studies involve interpreting and understanding the effects that the media have on audience actions and reactions to the representations that they are exposed to in the media. Therefore this book analyses four specific South African advertisements aired before and for the duration of the 2010 Soccer World Cup. It further explores whether or not these advertisements played a role in increasing student perceptions and participation around the event. In doing so the research uncovers whether or not these advertisements interpellated the audience and promoted a sense of patriotism and national identity during that time among a sample group of students at the University of KwaZulu Natal, Pietermaritzburg campus.