Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
The concept of Identity Crisis came into usage in the 1940s and it has continued to dominate the cultural zeitgeist ever since. In his exploration of the historical origins of this development, Frank Furedi argues that the principal driver of the 'crisis of identity' was and continues to be the conflict surrounding the socialisation of young people. In turn, the politicisation of this conflict provides a terrain on which the Culture Wars and the politicisation of identity can flourish. Through exploring the interaction between the problems of socialisation and identity, this study offers a unique account of the origins and rise of the Culture Wars.