Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Ce livre prouve que ceux qui réussissent ne sont pas obligatoirement les plus créatifs, les plus intelligents, les plus rusés. Ce ne sont pas non plus forcément ceux qui ont été favorisés par la naissance ou la culture.
En fait, la réussite dépend plus de l’attitude que de facteurs innés. Insistant sur le côté volontaire de la démarche, l’auteur est très optimiste. Il montre que chacun de nous a les moyens de réussir s’il le veut vraiment et explique comment s’y prendre.
Dix courtes histoires (du mythe de Pygmalion à Steve Jobs), chacune suivie de trois idées à retenir pour réussir et de trois actions à réaliser immédiatement. Par cette construction simple, ce sont soixante conseils concrets pour réussir qui sont facilement assimilés par le lecteur.