Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Stress is a multidimensional and a complex phenomenon, which is influenced by personal, situational and structural factors. Especially stress in teaching is a multi level phenomenon that results in unpleasant negative emotions, such as anger, frustration, depression etc. Prolonged occupational stress in teaching has been found to result in both mental and physical ill health, ultimately having deleterious effect on teacher's professional efficiency. Stress influences all people including women teachers at one time or the other. The aim of this study was to reveal that how the occupational stress among the women teachers get affected with reference to types of school and some personal variable. This study could be used to create awareness among the schools to prevent loosing effective teachers and it would be helpful to follow an early intervention program on the stress management for their teachers.