Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

IT outsourcing E-BOOK

een introductie

Guus Delen, Hogeschool van Amsterdam, Verdonck Klooster en Associates
E-book | Nederlands
€ 36,24
+ 36 punten
Onmiddellijk beschikbaar
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Onmiddellijk geleverd via e-mail

Omschrijving

Door globalisering en de ontwikkeling van de netwerksamenleving is outsourcing van IT-taken onvermijdelijk geworden. Aanvankelijk was kostenbesparing de voornaamste drijfveer, maar tegenwoordig dwingt het tekort aan goed geschoold IT-personeel onshore, steeds meer bedrijven tot offshore outsourcing, ongeacht de prijs. Outsourcing is echter verre van eenvoudig. Inmiddels hebben zich na 10 jaar vallen en opstaan een aantal best practices ontwikkeld, die iedereen die met outsourcing te maken krijgt, hetzij in de rol van uitbesteder, van IT-dienstenleverancier of van adviseur, zou moeten kennen.

Dit boek maakt de belangrijkste best practices van IT outsourcing beschikbaar voor een breed publiek. Het boek is de neerslag van de leergang Basics of Souring die het PON (Platform Outsourcing Nederland) als HBO opleiding heeft gegeven voor haar leden. De docenten waren allemaal experts van bij het PON aangesloten bedrijven, en zij vonden het de moeite waard om hun colleges uit te schrijven en te 'verpakken' in dit boek.

Daardoor is dit boek ook geschikt als leerboek voor studenten in het hoger onderwijs vanaf het derde leerjaar, met name bij de HBO-opleidingen voor Informatica, Bedrijfskunde, Rechten en Human Resource Management. De best practices voor IT servicemanagement zoals vastgelegd in ITIL worden daarbij bekend verondersteld.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Taal:
Nederlands
Geïllustreerd:
Ja

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789087538682
Verschijningsdatum:
3/04/2012
Uitvoering:
E-book
Beveiligd met:
Digital watermarking
Bestandsformaat:
PDF
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 36 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.