Uiltje
GRATIS levering bij een Standaard Boekhandel in je buurt

Storynomics

Robert Mckee,Thomas Gerace
E-book
Engelstalig e-book
Ook beschikbaar  als papieren boek
ISBN :
9781455541973
Publicatiedatum :
20/03/2018
Ondertitel :
Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World
Uitvoering :
ePub 2 met Adobe DRM
 
Je hebt een Adobe-ID nodig om dit e-book te kunnen lezen. Lees meer.
Bestandsgrootte :
13206.2KB
€ 10,99
Onmiddellijk beschikbaar
+ In winkelmandje + In verlanglijstje
Lees e-books makkelijk met een tolino e-reader en via je smartphone of tablet.

Omschrijving

Based on the hottest, most in-demand seminar offered by the legendary story master Robert McKee -- STORYNOMICS translates the lessons of storytelling in business into economic and leadership success.Robert McKee's popular writing workshops have earned him an international reputation. The list of alumni with Academy Awards and Emmy Awards runs off the page. The cornerstone of his program is his singular book, Story, which has defined how we talk about the art of story creation.Now in STORYNOMICS, McKee partners with digital marketing expert and Skyword CEO Tom Gerace to map a path for brands seeking to navigate the rapid decline of interrupt advertising. After successfully guiding organizations as diverse as Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM, and Siemens to transform their marketing from an ad-centric to story-centric approach, McKee and Gerace now bring this knowledge to business leaders and entrepreneurs alike.Drawing from dozens of story-driven strategies and case studies taken from leading B2B and B2C brands, STORYNOMICS demonstrates how original storytelling delivers results that surpass traditional advertising. How will brands and their customers connect in the future? STORYNOMICS provides the answer.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 22,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Van dezelfde auteur
StorynomicsEngelstaligRobert Mckee,Thomas Gerace 
€ 33,95

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Storynomics

Storynomics

Robert Mckee,Thomas Gerace

ISBN :
9781455541973
Publicatiedatum :
20/03/2018
Ondertitel :
Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World
Uitvoering :
ePub 2 met Adobe DRM
Bestandsgrootte :
13206.2KB

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.