Storynomics
Robert Mckee,Thomas Gerace
E-book
Engelstalig e-book
0.0
- ISBN :
-
9781455541973
- Publicatiedatum :
-
20/03/2018
- Pagina's :
-
256
- Uitgever :
-
Grand Central Publishing
- Ondertitel :
-
Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World
- Uitvoering :
-
ePub 2 met Adobe DRM
-
Je hebt een Adobe-ID nodig om dit e-book te kunnen lezen. Lees meer.
- Bestandsgrootte :
-
13206.2KB
€ 10,99

Onmiddellijk beschikbaar
Lees e-books makkelijk met een tolino e-reader en via je smartphone of tablet.
Omschrijving
Based on the hottest, most in-demand seminar offered by the legendary story master Robert McKee -- STORYNOMICS translates the lessons of storytelling in business into economic and leadership success.
Robert McKee's popular writing workshops have earned him an international reputation. The list of alumni with Academy Awards and Emmy Awards runs off the page. The cornerstone of his program is his singular book, Story, which has defined how we talk about the art of story creation.
Now in STORYNOMICS, McKee partners with digital marketing expert and Skyword CEO Tom Gerace to map a path for brands seeking to navigate the rapid decline of interrupt advertising. After successfully guiding organizations as diverse as Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM, and Siemens to transform their marketing from an ad-centric to story-centric approach, McKee and Gerace now bring this knowledge to business leaders and entrepreneurs alike.
Drawing from dozens of story-driven strategies and case studies taken from leading B2B and B2C brands, STORYNOMICS demonstrates how original storytelling delivers results that surpass traditional advertising. How will brands and their customers connect in the future? STORYNOMICS provides the answer.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje

Je winkelmandje bevat nu
Speciaal voor jou geselecteerd
Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.
Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?
Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Storynomics
Robert Mckee,Thomas Gerace
- ISBN :
- 9781455541973
- Publicatiedatum :
- 20/03/2018
- Pagina's :
- 256
- Uitgever :
- Grand Central Publishing
- Ondertitel :
- Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World
- Uitvoering :
- ePub 2 met Adobe DRM
- Bestandsgrootte :
- 13206.2KB
Stuur dit product door naar je vrienden
Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.