Uiltje
GRATIS levering bij een Standaard Boekhandel in je buurt

Marketing

Katheline de Lembre
Paperback
Nederlandstalig
ISBN :
9789463442312
Publicatiedatum :
30/08/2017
Pagina's :
179
Uitgever :
Uitgeverij Acco C.V.
Ondertitel :
de basisprincipes
Uitvoering :
Met zachte kaft
Editie :
1e editie
€ 33,70
Op werkdagen voor 22 u. besteld, volgende werkdag geleverd
help Bestel je op maandag t.e.m. donderdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Bestel je op vrijdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling zaterdag thuisgeleverd, of maandag in de winkel.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt je bestelling dinsdag geleverd.

We doen er alles aan om je bestelling op tijd te leveren, maar in uitzonderlijke gevallen kan de levering vertraagd zijn.
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt "Marketing. De basisprincipes" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 22,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Waarom iedereen luistert als je over seks praatNederlandstaligKiki Verbeek 
€ 24,95
Crisiscommunicatie voor iedereenNederlandstaligFrank Peters 
€ 18,95
Meaningful marketingNederlandstaligBart Lombaerts 
€ 29,99

Van dezelfde auteur
MarketingNederlandstaligKatheline de Lembre 
€ 33,70
Media onder de loepNederlandstaligKatheline de Lembre 
€ 35,90

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Marketing

Marketing

Katheline de Lembre

ISBN :
9789463442312
Publicatiedatum :
30/08/2017
Pagina's :
179
Uitgever :
Uitgeverij Acco C.V.
Ondertitel :
de basisprincipes
Uitvoering :
Met zachte kaft
Editie :
1e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.