Marketing

Philip De Cleen
Paperback
Nederlandstalig
ISBN :
9789401441070
Publicatiedatum :
26/04/2018
Pagina's :
292
Uitgever :
Lannoo Campus
Titel serie :
Campus handboek
Ondertitel :
go with the flow
Gewicht :
621 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
250 mm x 170 mm x 20 mm
Editie :
2e editie
€ 34,99
Op werkdagen voor 22 u. besteld, volgende werkdag geleverd
help Bestel je op maandag t.e.m. donderdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Bestel je op vrijdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling zaterdag thuisgeleverd, of maandag in de winkel.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt je bestelling dinsdag geleverd.

We doen er alles aan om je bestelling op tijd te leveren, maar in uitzonderlijke gevallen kan de levering vertraagd zijn.
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Hoe zorg je voor tevreden klanten?
Hoe bind je klanten aan jouw merk?
Welke rol speelt het digitale kanaal in het aankoopproces?

Door de steeds snellere technologische ontwikkelingen in onze maatschappij is de gemiddelde consument onzekerder en wispelturiger dan ooit geworden. Die 'flowing consumer' drijft door de markt, op zoek naar wat hij kan vertrouwen, zowel fysiek als digitaal.

Dit boek stelt een nieuw marketingmodel voor dat het hoofd biedt aan dat veranderende consumentengedrag. Het model zet voluit in op drie marketingdisciplines – content, conversatie en conversie - die je op een heldere manier laten nadenken over de uitdagingen voor marketeers van morgen.

Marketing. Go with the flow is hét basisboek voor studenten en iedereen in de b2b-, b2c- en non-profitsector met interesse in moderne marketing.

Ontdek de digitale extra's op www.ecampuslearn.com:

  • Gratis toegang tot het e-boek
  • Meerkeuzevragen om kennis van de stof te testen
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 22,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Waarom iedereen luistert als je over seks praatNederlandstaligKiki Verbeek 
€ 24,95
Webteksten die voor jou werkenNederlandstaligEls Aerts,Karl Gilis 
€ 29,00
Crisiscommunicatie voor iedereenNederlandstaligFrank Peters 
€ 18,95

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Marketing

Marketing

Philip De Cleen

ISBN :
9789401441070
Publicatiedatum :
26/04/2018
Pagina's :
292
Uitgever :
Lannoo Campus
Titel serie :
Campus handboek
Ondertitel :
go with the flow
Gewicht :
621 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
250 mm x 170 mm x 20 mm
Editie :
2e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.