Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem
Hardcover
Nederlandstalig
ISBN :
9789082542240
Publicatiedatum :
14/10/2017
Pagina's :
264
Uitgever :
Lannoo Campus
Ondertitel :
hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Gewicht :
802 gr
Uitvoering :
Met harde kaft
Afmetingen :
210 mm x 250 mm x 30 mm
Editie :
1e editie
€ 29,99
Op werkdagen voor 22 u. besteld, volgende werkdag geleverd
help Bestel je op maandag t.e.m. donderdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling de volgende dag geleverd.

Bestel je op vrijdag voor 22 uur? Dan wordt je bestelling zaterdag thuisgeleverd, of maandag in de winkel.

Bestel je op zaterdag of zondag? Dan wordt je bestelling dinsdag geleverd.

We doen er alles aan om je bestelling op tijd te leveren, maar in uitzonderlijke gevallen kan de levering vertraagd zijn.
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

De derde fase van digitalisering is gestart. Een fase van artificiële intelligentie die de aankoopcyclus van klanten op zijn kop zet: een revolutie in zowel het verzamelen van informatie, het aankopen als de customer service.

Dit nieuwe boek neemt je mee op een reis door deze nieuwe fase van digitalisering. Het gaat over de impact van Internet of Things, virtuele assistenten, bots en data op de klantenrelatie. Maar in de eerste plaats gaat dit boek over klanten. Want de hamvraag blijft: hoe kan je klantgericht zijn in een wereld van automatisering?

Van de auteur van The conversation manager, The conversation company en Marketing.

Met een hoofdstuk door Peter Hinssen, auteur van The day after tomorrow.

Lees nu het eerste hoofdstuk

Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
Nooit meer diëten 4NederlandstaligSandra Bekkari 
€ 24,99
Nachtwacht MonstermakerNederlandstaligGert Verhulst 
€ 14,99
Dingen die je alleen ziet als je er de tijd voor neemtNederlandstaligHaemin Sunim 
€ 15,00
Songs of experienceCDU2 
€ 19,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Inspirerend boek
Inspirerend boek over de verandering en toekomst van marketing.
Klanten worden steeds veeleisender, wat 1jaar geleden nog als uitzonderlijk werd ervaring is nu reeds de standaard. Hoe gaan moderne bedrijven hier mee om? Zullen andere bedrijven moeten volgen om hun klanten te kunnen behouden? Wat kunnen we in de toekomst verwachten? Kiezen we in de toekomst voor merken of voor de perfecte service?
Dit boek is een echte aanrader.
Nieuw
This is AdvertisingNederlandstaligEliza Williams 
€ 33,50
De bedrijfsnarNederlandstaligFrank Wouters 
€ 24,95
Content!NederlandstaligAntal de Waij 
€ 34,99
The future of shoppingNederlandstaligJorg Snoeck,Pauline Neerman 
€ 29,99

Van dezelfde auteur
When digital becomes humanNederlandstaligSteven Van Belleghem 
€ 29,99
Marketing - De nieuwe principesNederlandstaligSteven Van Belleghem 
€ 49,99
De conversation manager, editie 2013 - Nederlandse versieNederlandstaligSteven Van Belleghem 
€ 29,99
De Conversation CompanyNederlandstaligSteven Van Belleghem 
€ 29,99

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Customers the day after tomorrow

Customers the day after tomorrow

Steven Van Belleghem

ISBN :
9789082542240
Publicatiedatum :
14/10/2017
Pagina's :
264
Uitgever :
Lannoo Campus
Ondertitel :
hoe trek je klanten aan in een wereld van AI, bots en automatisering
Gewicht :
802 gr
Uitvoering :
Met harde kaft
Afmetingen :
210 mm x 250 mm x 30 mm
Editie :
1e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.