Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

K. De Ruyter,N. Scholl
Paperback
Nederlandstalig
ISBN :
9789051894172
Publicatiedatum :
08/08/2015
Uitgever :
Boom Lemma uitgevers
Extra :
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Gewicht :
332 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
240 mm x 170 mm x 11 mm
Editie :
1e editie
€ 26,95
Leverbaar op 1 week of meer
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

Bij beslissingen over strategische en tactische keuzen in marketing erkennen steeds meer marketeers de kracht van kwalitatief marktonderzoek. Toch bestaat er momenteel nog een grote kloof tussen theorie en praktijk in Nederland. Dit boek biedt daarom de basisbegrippen van kwalitatief onderzoek en de toepassing ervan door instellingen en bedrijven.

In Kwalitatief marktonderzoek vindt de lezer zowel methoden en technieken die in Nederland momenteel reeds worden toegepast als enkele recentelijk ontwikkelde technieken. Elke techniek wordt verduidelijkt met een case. Na de basismethoden (individuele interviews en groepsdiscussies) gaan de auteurs in op nominal grouping, concept factory, KRIT-onderzoek, laddering, de ZWET-methode, CRA en de casestudy-methode.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De winter voorbijNederlandstaligIsabel Allende 
€ 19,99
Encyclopedie der Wezens van de Onderwereld 3NederlandstaligNachtwacht 
€ 19,99
Voorspoed en tegenspoed van een verpleegster op spoedNederlandstaligLouise Gallez 
€ 18,90
De vrouw in het raamNederlandstaligA.J. Finn 
€ 19,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Power to the peopleNederlandstaligMarian Draaisma,Sjors van Leeuwen 
€ 34,95
MarketingplanNederlandstaligMarc Logman 
€ 24,50
Financieel management voor het MKBNederlandstaligA.W.W. Heezen 
€ 54,25
Handboek Marketing 4.0NederlandstaligPaul Postma 
€ 37,95

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases

K. De Ruyter,N. Scholl

ISBN :
9789051894172
Publicatiedatum :
08/08/2015
Uitgever :
Boom Lemma uitgevers
Extra :
Kwalitatief marktonderzoek, theorie en praktijkcases
Gewicht :
332 gr
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
240 mm x 170 mm x 11 mm
Editie :
1e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.