Uiltje
GRATIS levering bij een Standaard Boekhandel in je buurt

VERKOPEN IS EEN WERKWOOR

Pieter De Smet
Paperback
Nederlandstalig
ISBN :
9789048600649
Publicatiedatum :
19/10/2015
Pagina's :
245
Uitgever :
Die Keure
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
240 mm x 160
Editie :
1e editie
€ 29,00
Leverbaar op 1 week of meer
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

 "Sterk boek omwille van de vele voorbeelden. Het aspect 'lichaamstaal' - u kunt niet 'niet communiceren' - is heel goed uitgelegd met een knipoog naar het 'neuro-linguïstisch programmeren (NLP)'."(Vacature, 21 maart 2009 Wat moet een topverkoper zeker gelezen hebben? door Geert Delobelle, sales consulent verbonden aan Thomas international)De 3 M'enDe 3 Ma€™en: Met Minder inspanningen Meer salesrendement realiseren. Een mooie doelstelling. Maar hoe zet je die drie Ma€™en om in de praktijk? Pieter De Smet verwoordt zijn bevindingen en tips in dit boek. Hij wil hierbij zeker niet beleren, maar vooral inspireren.Herkenbaarheid troefDe aanpak van dit boek is no-nonsense, de schrijfstijl direct. Pieter De Smet put uit een jarenlange praktijkervaring. Zijn boek is doorspekt met voorbeelden uit de dagelijkse salespraktijk. Theoretische modellen en begrippen belicht hij vanuit een functionele invalshoek. Hij verliest hierbij nooit de directe link met de werkvloer. SalesbijbelDe rode draad in het boek is het vinden, analyseren, beheersen en beheren van de expliciete en impliciete behoeften van de (potentiële) klant. Pieter De Smet schuwt daarbij geen controversiële begrippen als a€˜commerciële prostitutiea€™ en a€˜sado-masochistische communicatiea€™. Dit boek wordt jouw salesbijbel en inspiratie voor toekomstige cont(r)acten. Deze no-nonsense salesbijbel boordevol praktijktips is een must voor al wie actief is in sales en marketing en wie anderen moet overtuigen en overhalen.Pieter De SmetPieter de Smet put uit 20 jaar saleservaring. Hij verdiende zijn strepen in verschillende sectoren, kleine en grote ondernemingen en multinationals. Zowel in België als over onze grenzen. In dit boek gaat hij verder, niet a€˜tot op het bota€™, maar a€˜tot in het bota€™ van de saleservaring.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De buitenstaanderNederlandstaligStephen King 
€ 24,99
50 tinten wijsNederlandstaligLynn Wesenbeek, Kris Colpaert 
€ 19,99
De CalderaNederlandstaligJohn Flanagan 
€ 16,99
Een OdysseeNederlandstaligDaniel Mendelsohn 
€ 22,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
PositionerenNederlandstaligCees van Wijk,Jaap van der Grinten,Rik Riezebos 
€ 19,99
Handboek online marketingNederlandstaligPatrick Petersen 
€ 54,95
Grondslagen van de marketing werkboekNederlandstaligBronis Verhage,Eric Boot,Paul Riegen 
€ 32,01
Marketingfacts Jaarboek 2018-2019NederlandstaligJeroen Mirck 
€ 29,95

Van dezelfde auteur
VERKOPEN IS EEN WERKWOORDNederlandstaligPieter De Smet 
€ 29,00
Telefoneren zonder aan het lijntje te houdenNederlandstaligPieter De Smet 
€ 24,00
Het commerciële abc van de ceo & coNederlandstaligPieter De Smet 
€ 29,00
NON-VERBALE COMMUNICATIE, DAT SPREEKTNederlandstaligPieter De Smet 
€ 42,00

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

VERKOPEN IS EEN WERKWOOR

VERKOPEN IS EEN WERKWOOR

Pieter De Smet

ISBN :
9789048600649
Publicatiedatum :
19/10/2015
Pagina's :
245
Uitgever :
Die Keure
Uitvoering :
Met zachte kaft
Afmetingen :
240 mm x 160
Editie :
1e editie

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.