Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Marketingplan

de kunst van het in- en uitzoomen : stapsgewijs model met checklists, tools en tips

Marc Logman
Paperback | Nederlands
€ 24,50
+ 49 punten
Uitvoering

Omschrijving

Elke marketeer zal binnen de onderneming waarin hij actief is, vanuit een analyse
van de huidige en toekomstige situatie (zowel extern als intern) bepaalde
marketingbeslissingen nemen. Het hanteren van een planmatige structuur
geeft daarbij een houvast.
In dit boek worden een kader en een aantal tools/tips aangereikt die de
product-, brand- of marketingmanager toelaten om het marketingplan beter te
structureren en aan te sturen. Deze werkwijze is bruikbaar op diverse planningsniveaus
(merk-, business unit of ondernemingsniveau) en in verschillende
markten (business-to-consumer, business-to-business, internationaal enz.).
De kunst bij het ontwikkelen van een consistent en dynamisch marketingplan
bestaat erin om op bepaalde componenten in te zoomen met het juiste detailniveau,
maar tegelijkertijd ook het ruimere plaatje te blijven zien (uitzoomen
op het groter geheel van verschillende met elkaar verweven componenten).
Ook heeft het boek oog voor het maken van groeibewegingen, waarbij moet
worden nagegaan in welke mate men connecteert/disconnecteert met het
heden en verleden als bedrijf/merk.

Marc Logman is doctor in de Toegepaste Economische Wetenschappen.
Hij doceert marketing en business modeling aan verschillende universiteiten
(onder meer de KU Leuven en de Universiteit Hasselt) en business schools
(zoals de Flanders Business School). Hij publiceerde vele internationale
artikels. In 2008 won hij een Internationale Award van SAVE International
voor beste paper van het jaar rond value engineering (waardeanalyse). Zijn
interessegebied is vooral logical management of het logisch aanpakken van
marketing- en managementproblemen (www.logicalmanagement.be).

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789044135893
Verschijningsdatum:
30/01/2018
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
240
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.