Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Storynomics

Story-Driven Marketing in the Post-Advertising World

Robert McKee, Thomas Gerace
Hardcover | Engels
€ 40,45
+ 80 punten
Uitvoering
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Based on the hottest, most in-demand seminar offered by the legendary story master Robert McKee -- Storynomics translates the lessons of storytelling in business into economic and leadership success.

Robert McKee's popular writing workshops have earned him an international reputation. The list of alumni with Academy Awards and Emmy Awards runs off the page. The cornerstone of his program is his singular book, Story, which has defined how we talk about the art of story creation.

Now in Storynomics, McKee partners with digital marketing expert and Skyword CEO Tom Gerace to map a path for brands seeking to navigate the rapid decline of interrupt advertising. After successfully guiding organizations as diverse as Samsung, Marriott International, Philips, Microsoft, Nike, IBM, and Siemens to transform their marketing from an ad-centric to story-centric approach, McKee and Gerace now bring this knowledge to business leaders and entrepreneurs alike.

Drawing from dozens of story-driven strategies and case studies taken from leading B2B and B2C brands, Storynomics demonstrates how original storytelling delivers results that surpass traditional advertising. How will brands and their customers connect in the future? Storynomics provides the answer.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
272
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781538727935
Verschijningsdatum:
20/03/2018
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
160 mm x 231 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 80 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.