• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

Digital Channels and Social Media Management in Luxury Markets

Fabrizio Mosca, Chiara Civera
€ 202,95
+ 405 punten
Uitvoering
Levering 1 à 2 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

In recent years, luxury goods markets have faced significant changes that have influenced both the dynamics of the competition, as well as their strategies. The principal changes include the following:

  • new geographical market development, such as in the Far East, India, and some parts of Africa (these countries are added to a list of already relevant countries that are involved in luxury goods consumption, such as the Emirates, Russia, and South America);
  • diffusion of new media and new technologies in communication, which is characterized by a high degree of interaction;
  • the evolution of distribution channels is underway - these channels are moving towards new forms of integration that utilize both physical digital channels.

This has forced firms to revise their strategies and implement multichannel marketing strategies to continue to operate in increasingly international markets that are characterized by increasingly more demanding and informed consumers.

This book will enable readers to gain a clear insight into how the luxury goods market operates and amongst other things, focuses on:

  • recent internet and social media strategies adopted by luxury companies and their brands;
  • how luxury companies manage their communication and distribution channels to compete in the market and the impact of digital marketing on their competition;
  • the main models of direct and indirect distribution in the digital channels;
  • how consumers react to multichannel strategies;
  • trends, social commerce and CSR and how luxury companies react;
  • identifying the different social media strategies for luxury companies.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
200
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781138572461
Verschijningsdatum:
1/12/2017
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
163 mm x 239 mm
Gewicht:
430 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 405 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.