Marketing Management
Homburg, Christian,Kuester, Sabine,Krohmer, Harley
Hardcover
Engelstalig
0.0
- ISBN :
-
9780077117245
- Pagina's :
-
664
- Uitgever :
-
McGraw-Hill Education - Europe
- Ondertitel :
-
A Contemporary Perspective
- Gewicht :
-
1430
- Uitvoering :
-
Met harde kaft
- Afmetingen :
-
269 x 206 x 26
Omschrijving
Offers students and practitioners the coverage they need to make the right decisions to create and implement successful marketing strategies. This book covers a range of industries including business-to-customer, business-to-business, services marketing, retailing and international marketing from companies around the globe.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje

Je winkelmandje bevat nu
Speciaal voor jou geselecteerd
Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Strategy and Tactics of PricingEngelstaligNagle, Thomas T. (Deloitte Consulting, USA),Muller, Georg (Deloitte Consulting, USA)
Policymaking for Citizen Behavior ChangeEngelstaligLee, Nancy R. (University of Washington, USA)
Digital Channels and Social Media Management in Luxury MarketsEngelstaligFabrizio (University of Turin Italy) Mosca

€ 135,95

€ 141,95

€ 155,95
Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.
Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?
Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

Marketing Management
Homburg, Christian,Kuester, Sabine,Krohmer, Harley
- ISBN :
- 9780077117245
- Pagina's :
- 664
- Uitgever :
- McGraw-Hill Education - Europe
- Ondertitel :
- A Contemporary Perspective
- Gewicht :
- 1430
- Uitvoering :
- Met harde kaft
- Afmetingen :
- 269 x 206 x 26
Stuur dit product door naar je vrienden
Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.