New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

Rajeev Batra,Amitava Chattopadhyay,Aysegul Ozsomer
Hardcover
Engelstalig
ISBN :
9780071782890
Publicatiedatum :
28/07/2015
Pagina's :
320
Uitgever :
McGraw-Hill Education - Europe
Gewicht :
662
Uitvoering :
Met harde kaft
Afmetingen :
233 x 151 x 31
€ 47,95
Leverbaar op 1 week of meer
+ In winkelmandje + In verlanglijstje

Omschrijving

How have these small, under-resourced businesses come so far so quickly? And what can you learn from their strategies and tactics? This title offers a study of 39 Emerging-Market Multinationals to reveal the compete-from-below strategies and tactics fueling these companies' meteoric rise.
Opmerking
Het boek dat je aan je winkelmandje toevoegt, is een e-book. Na aankoop verschijnt het e-book onmiddellijk in ‘Mijn e-bibliotheek’ en ontvang je een e-mail met een link om het e-book te downloaden.
Er is 1 product toegevoegd aan je winkelmandje
product thumb
 
 
 
Je winkelmandje bevat nu producten en bedraagt: product en bedraagt:
Speciaal voor jou geselecteerd
De dag van de dodenNederlandstaligNicci French 
€ 20,00
Funiculi funicula RomanticaCDV/a 
€ 24,99
Paddington 2DVD 
€ 16,99
Nooit meer hongerNederlandstaligWeight Watchers 
€ 14,99

Verder winkelen
Reviews
Schrijf je eigen review
Nieuw
Strategy and Tactics of PricingEngelstaligNagle, Thomas T. (Deloitte Consulting, USA),Muller, Georg (Deloitte Consulting, USA) 
€ 135,95
Policymaking for Citizen Behavior ChangeEngelstaligLee, Nancy R. (University of Washington, USA) 
€ 141,95
Digital Channels and Social Media Management in Luxury MarketsEngelstaligFabrizio (University of Turin Italy) Mosca 
€ 155,95
Cex SellsEngelstaligBeate Van Dongen Crombags,Deborah Wietzes 
€ 35,95

Deze review werd al gerapporteerd als ongepast.
Onze moderators zullen dit zo snel mogelijk nakijken.

Wat is de reden waarom deze review niet had mogen verschijnen?

Onze moderator zal dit dan zo snel mogelijk nakijken

New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

Rajeev Batra,Amitava Chattopadhyay,Aysegul Ozsomer

ISBN :
9780071782890
Publicatiedatum :
28/07/2015
Pagina's :
320
Uitgever :
McGraw-Hill Education - Europe
Gewicht :
662
Uitvoering :
Met harde kaft
Afmetingen :
233 x 151 x 31

Stuur dit product door naar je vrienden

Is dit iets voor jouw vriend(in)? Breng haar/hem dan op de hoogte via e-mail.