Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  1. Boeken
  2. Non-fictie
  3. Economie & Management
  4. Marketing & Communicatie
  5. Marketing
  6. The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

The New Emerging Market Multinationals: Four Strategies for Disrupting Markets and Building Brands

Amitava Chattopadhyay, Rajeev Batra, Aysegul Ozsomer
Hardcover | Engels
€ 56,45
+ 112 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Breakthrough strategies for emulating or competing with your newest and toughest threat: innovative companies in emerging-market nations

Western organizations are quickly losing influence to emerging market multinationals, as evidenced by such developments as Tata Motors's acquisitions of Land Rover and Jaguar; Lenovo's purchase of IBM's ThinkPad business; HTC's stature as the fourth largest global smartphone manufacturer; Haier's 5% global appliance market share; and LG, Samsung, and Hyundai rise in the automobile, appliance, and consumer electronics market.

To help you compete, The New Emerging Market Multinationals outlines the disruptive strategies deployed by emerging-market multinationals (EMNCs) and provides breakthrough strategies for following in their footsteps or beating them at their own game.

Amitava Chattopadhyay is the L'Oreal Chaired Professor of Marketing-Innovation and Creativity at INSEAD.
Rajeev Batra is the S.S. Kresge Professor of Marketing at the Ross School of Business at the University of Michigan.
Aysegul Ozsomer is associate professor of Marketing at Koç University, Istanbul, Turkey.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
320
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780071782890
Verschijningsdatum:
8/06/2012
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
162 mm x 235 mm
Gewicht:
648 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 112 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.