• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Your Company Sucks

It's Time to Declare War on Yourself

Mark Stevens
Paperback | Engels
€ 19,95
+ 39 punten
Verwachte leverdatum onbekend
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

It's every businessperson's nightmare: his or her company is failing, dysfunctional, stuck in neutral, and is disappointing overall, from the finances to the customer feedback.

Put bluntly--but candidly--the company sucks.

That's the bad news. The good news is that it doesn't have to be that way.

Every business can rebound from its lows, regain its momentum, thrill its customers, and be the source of pride and profits its owners and shareholders seek.

This U-turn must begin with you, the owner or senior manager, declaring war on yourself. By facing the fact that the malaise is the business suffers from ultimately is your responsibility and your doing, and even more important, will not be rectified unless you take the lead. Face the hard truth. Take the difficult actions. Demonstrate determination, creativity and resolve.

Your Company Sucks pulls back the curtain on business performance. To reveal the four real-world reasons businesses decline, to identify them as red flags, and to provide a powerful and innovative methodology to transition from failure to flourish.

Mark Stevens reveals that there are not thousands of reasons businesses fail. The reasons fall under four major categories:
1. rudderless leadership
2. the lust-to-lax syndrome
3. incompetence
4. conventional thinking
Identifying and addressing the reasons for your company's failure is the focus of the war.

This insightful book shows that the key to long-term business success is for the leader to declare war on him/herself so that the company never rests on its laurels. It also demonstrates how customer satisfaction is a curse in disguise. You don't want to satisfy your customers--you want to thrill them.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
208
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781935618546
Verschijningsdatum:
2/08/2011
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
132 mm x 201 mm
Gewicht:
249 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 39 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.