• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Voodoo-marketing

De geheime trucs om consumenten te verleiden

Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf
Paperback | Nederlands
€ 19,95
+ 39 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel
Haal af binnen de 5 werkdagen nadat je bestelling klaarligt

Omschrijving

Sinds Vance Packard in 1957 zijn wereldwijde bestseller The Hidden Persuaders schreef, is de wereld compleet veranderd. Bedrijven, media en techniek maakten een stormachtige ontwikkeling door en de kennis over beïnvloeding nam navenant toe. Oók bij marketeers, die geen middel onbenut laten om hun producten en diensten aan de man en vrouw te brengen. In Voodoo-marketing zetten Ronald Voorn en Jan Dijkgraaf uiteen welke verleidingstrucs worden gebruikt om de consument te beïnvloeden. Ze bespreken zowel goede als foute methoden, wáárom ze werken en wanneer er sprake is van voodoo-marketing. En welke schade voodoo-marketing veroorzaakt, materieel en immaterieel. Dit boek laat zien hoe consumenten zich tegen omstreden methoden kunnen wapenen. En wat bedrijven kunnen doen om geen voodoo-marketing, maar good do-marketing toe te passen.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9789491560965
  • Verschijningsdatum: 22/09/2015
  • Aantal bladzijden: 176
  • Uitgeverij: ADFORMATIE
  • Auteur(s): Ronald Voorn, Jan Dijkgraaf
  • Afmetingen: 160 mm x 240 mm
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 176
  • Taal: Nederlands

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9789491560965
  • Verschijningsdatum: 22/09/2015
  • Uitvoering: Paperback
  • Afmetingen: 160 mm x 240 mm
  • Gewicht: 317 g