Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
This is a book for all writers - authors, journalists, copywriters and bloggers. It shows how you can use social media to help you attract more writing work. Through practical, easy to follow advice, you'll learn how social media can become part of your income stream as a writer. Best-selling authors and successful freelance journalists also share the secrets of how they use and manage their social media. It includes chapters on Twitter, Facebook, LinkedIn, Google Plus, Pinterest, Tumblr and Instagram. Social Media for Writers also covers what your writer's website needs to contain, and how to set up a successful blog. You'll learn how not to let social media become a terrible time suck, and how to make it work for you.