• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Profitable Customer Engagement

Concept, Metrics and Strategies

V Kumar
Hardcover | Engels
€ 36,80
+ 73 punten

Omschrijving

The concept of customer engagement has evolved as a powerful tool for building a profitable approach to customer management. Profitable Customer Engagement is an authoritative book that communicates the fundamentals of profitable customer engagement by proposing a customer engagement value (CEV) framework. It is a first-of-its-kind book that outlines the methods of engaging customers profitably in business-to-consumer as well as business-to-business settings. The book offers firms with definitions of the metrics within the CEV framework, and the ways to measure and maximize these metrics that can help in engaging customers profitably. The interrelationships between these metrics, i.e., how each metric impacts the other, are also explained in detail with real-life examples.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
340
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9788132113409
Verschijningsdatum:
7/01/2014
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
165 mm x 241 mm
Gewicht:
725 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 73 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
E-BOOK ACTIE

Tot meer dan 50% korting

op een selectie e-books
E-BOOK ACTIE
E-book kortingen
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.