• Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 25
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten

Profitable Customer Engagement

Concept, Metrics, and Strategies

V. Kumar
Hardcover | Engels
€ 53,45
+ 106 punten
Uitvoering
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 25
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

The concept of customer engagement has evolved as a powerful tool for building a profitable approach to customer management. Profitable Customer Engagement is an authoritative book that communicates the fundamentals of profitable customer engagement by proposing a customer engagement value (CEV) framework. It is a first-of-its-kind book that outlines the methods of engaging customers profitably in business-to-consumer as well as business-to-business settings. The book offers firms with definitions of the metrics within the CEV framework, and the ways to measure and maximize these metrics that can help in engaging customers profitably. The interrelationships between these metrics, i.e., how each metric impacts the other, are also explained in detail with real-life examples.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9788132113409
  • Verschijningsdatum: 2/12/2013
  • Aantal bladzijden: 340
  • Uitgeverij: Sage Response
  • Auteur(s): V. Kumar
  • Afmetingen: 165 mm x 241 mm
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 340
  • Taal: Engels

Eigenschappen

  • Productcode (EAN): 9788132113409
  • Verschijningsdatum: 2/12/2013
  • Uitvoering: Hardcover
  • Bestandsformaat: Genaaid
  • Afmetingen: 165 mm x 241 mm
  • Gewicht: 725 g