• Ruim aanbod met 12 miljoen producten
  • Veilig betalen
  • Gratis levering vanaf € 20
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Marketing

Katheline de Lembre
Boek | Nederlands | Paperback
€ 34,70
+ 0 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 20
Levering in de winkel of bij je thuis
Het marketinglandschap wordt voortdurend bepaald door trends en buzzwords. Los van hypes biedt het handboek "Marketing. De basisprincipes" een degelijk en samenvattend overzicht van de complexe marketingpraktijk. Alle marketingtrends zijn immers gebaseerd op hetzelfde uitgangspunt: potentiële klanten aantrekken door waardevolle content rond je product te creëren, met een juiste mix van prijs-, distributie- en communicatiestrategieën.

De overzichtelijke informatie in dit handboek wordt aangevuld met digitale extra's op het online leerplatform Sofia. Daar vindt de lezer recente evoluties, extra voorbeelden, boeiende cases, aanvullende opdrachten, mogelijke (examen)vragen en kritische doordenkers. Zo wordt "Marketing. De basisprincipes" een handboek met uitgebreide digitale ondersteuning voor studenten voor wie de studie van marketing onontbeerlijk is voor hun verdere loopbaan als communicatieprofessional. Daarnaast is dit boek ook boeiend lees- en studiemateriaal voor al wie een breed inzicht wil krijgen in het marketinglandschap.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789463442312
  • Verschijningsdatum: 5/09/2017
  • Aantal bladzijden: 179
  • Uitgeverij: Uitgeverij Acco C.V., Acco Uitgeverij België
  • Type: Boek

Beoordelingen