Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
La fotografía vista desde Madrid, en tiempos de las vanguardias artísticas.Existen muchas historias meritorias de la fotografía de ôvanguardiaö en España. Ésta es distinta. Su centro no está en Barcelona, sino en Madrid, y sus protagonistas no se llaman Salvador Dalí y Pere Català i Pic, que también, sino Ramón Gómez de la Serna, Miguel de Unamuno, Vicente Salas Viú, Luis Bello, Josep Carner, Mauricio Amster, Cecilio Paniagua, Esteban Salazar Chapela, Máximo José Kahn, Ernesto Giménez Caballero, Manuel Abril, Fernando Vela y hasta Antonio Cánovas del Castillo, otro Cánovas del Castillo; nombres, muchos de ellos, de los que hoy apenas se acuerda nadie y que no suelen figurar en las historias de la fotografía al uso. La antología comprende cuarenta y nueve textos, entre artículos periodísticos, capítulos de libros, poemas, noticias sueltas y cartas, sobre la fotografía en España en la primera mitad del siglo XX, de los cuales treinta ven aquí la luz por primera desde su fecha original de publicación. Muchas de las fotografías que ilustran el texto también son desconocidas.