• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Internal Communications in Canada

Mark Hunter LaVigne, Colin Babiuk, Buddy A Jarjoura
Paperback | Engels
€ 22,45
+ 44 punten
Levertermijn 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Today's turbulent, ever-changing world has made the practice of internal communications more important than ever, as both private and public sector organizations deal with such challenges as global pandemics, remote and hybrid work arrangements, and innovative technologies-including the nascent "metaverse." The result is a new and growing opportunity for public relations practitioners, as the field of internal communications diverges from traditional human resources roles and functionalities.


Internal Communications in Canada provides a concise, cutting-edge introduction to the field. Intended for students and junior practitioners, this exciting resource-created by Canadian practitioners for Canadian practitioners-covers a variety of key topics, including:


  • The basics of organizational theory
  • Publics, cultures, and climates within organizations
  • Best practices for working in groups
  • Employee engagement
  • Communications models and theories
  • Internal communications research
  • The importance of privacy considerations in internal communications
  • Multigenerational communications
  • Crisis communications
  • Diversity, equity, and inclusion in internal communications
  • Communications and change management
  • Communications within a collective-agreement environment
  • New social-media approaches to internal communications


Chapters contributed by PR practitioners David Scholz, Sarah K. Jones, Colleen Killingsworth, William Wray Carney, and Danielle Kelly provide additional layers of insight and analysis. The result is-as Daniel Granger points out in his Foreword-an important addition to the study of public relations in Canada.


Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
104
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9781772442526
Verschijningsdatum:
6/06/2022
Uitvoering:
Paperback
Formaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
149 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 44 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
CADEAU

Onze must-reads: hét eindejaarsgeschenk

Vul een gat in iemands lectuur
CADEAU
GDABD Must-read
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.