Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
How to Become a Perfect General Manager. Hospitality, hotels, restaurants, food The third Edition includes: Instructions and techniques on how to become a Hospitality first rate manager in hotels, restaurants, casinos and food service. Quality Inspection and Hospitality Leadership. The GM quality. Hospitality Quality Standards. The In-House Talent Search. The Step By Step Guide To Excellent Guest Service. Rules of thumb. Restaurant Floor Manager Responsibilities and Duties. Wait Staff. The Fear Syndrome: What employees fear most? List of guests' complaints. The World's Best in Food, Guest Service, and Hospitality. Best culinary schools and institutes in the United States. America's outstanding chefs. The 50 best restaurants in the world. The very best restaurants in America. The 50 best restaurants in America. World's Best Food Shops. The World's Best Hotels, Resorts and Spas. The World's Best Wine.