• Ruim aanbod met 12 miljoen producten
  • Veilig betalen
  • Gratis levering vanaf € 20
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Het einde van online winkelen

Wijnand Jongen
Boek | Nederlands | Paperback
€ 24,99
+ 49 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 20
Levering in de winkel of bij je thuis
of
Afhalen na 30 minuten
Ik haal af in
De retail kraakt in haar voegen door de economische crisis en de digitalisering van de samenleving. In 'Het einde van online winkelen' laat Wijnand Jongen zien dat de echte oorzaak dieper ligt: winkels zijn nauwelijks in staat in te spelen op het veranderende gedrag van klanten, die door ontwikkelingen als Internet of Things, 24 uur per dag verbonden zijn.

Het einde van online winkelen markeert het begin van een nieuw tijdperk waarin personalisering en digitalisering naadloos samengaan. Winkels moeten met nieuwe businessmodellen komen om een plek te veroveren in een wereld die steeds meer gedomineerd wordt door marktplaatsen en platformen. Ze moeten transformeren in digitale netwerkorganisaties waar de menselijke maat weer centraal staat.

Wijnand Jongen geeft aan de hand van talloze inspirerende voorbeelden een ultiem overzicht van de trends en ontwikkelingen die het retaillandschap in rap tempo veranderen. Hij schetst een helder beeld van de toekomst, waardoor dit boek onmisbaar is voor iedereen die wil weten wat de detailhandel en de dienstensector te wachten staat.

Lezers van dit boek kunnen de e-boekversie gratis downloaden! In het boek staat de code.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789047009948
  • Verschijningsdatum: 15/11/2016
  • Aantal bladzijden: 256
  • Uitgeverij: Atlas Contact, Uitgeverij
  • Afmetingen: 151 mm x 230 mm
  • Gewicht: 578
  • Type: Boek

Beoordelingen