Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Handboek online marketing 7

Patrick Petersen
Hardcover | Nederlands | handboek online marketing | nr. 7
€ 24,95
+ 49 punten
Levering 2 à 3 werkdagen
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Het zeer praktische studie- en managementboek is in zijn zevende herziene editie totaal vernieuwd en nog completer gemaakt. Het gebruik van QR-codes, nieuwe inzichten, cijfers en ontwikkelingen van invloed op de online marketingmix, komen uitgebreid aan bod in een strakke structuur. Video-tutorials maken het HOM7 nog praktischer.

'Het Handboek Online Marketing 7 (#HOM7)' verschaft je als (toekomstig) onlinemarketeer zowel de theoretische grondslagen als de praktische tools om een effectieve onlinemarketingstrategie te ontwikkelen en uit te voeren. Doorspekt met voorbeelden uit de praktijk laat Patrick Petersen zien hoe onlinemarketing bedacht en uitgevoerd kan worden om effectief te zijn.

'Het Handboek Online Marketing 7' is een praktisch en crossmediaal boek met op de ondersteunende website www.handboekonlinemarketing.nl veel extra video's, interviews, extra webinars, kleurrijke modellen en opvallende cases. Het boek kent bovendien bijdragen van experts die de strategische visie op gebied van online marketing tot ver in de toekomst brengen. Leerzaam én inspirerend.

23 redenen om het Handboek Online Marketing 7 aan te schaffen en in te zetten

1 Door de “meuk” aan teksten, overlappingen en vele bijzinnen door de ruim 20+ updates, is deel 7 compacter gemaakt en herschreven.
2 Totaal herzien met nieuwe onderzoeken, cijfers en verdieping op diverse gebieden.
3 Een nieuw boekopmaak met betere lijning per spread.
4 Een ander lettertype en betere bladzijde-verdeling (bladspiegel), minder opsommingen en meer definities in de context geplaatst.
5 Facebook shops maken, TikTok, mixed reality, social search, succes met zoekmachine-advertenties…
6 Een heldere structuur met leerdoelen, oefeningen, voorbeelden en duidelijke verbindingen tussen onderdelen van de strategie, de operationele marketingmix, de moderne middelen, doelen-KPI’s en evaluatie.
7 Alles is origineel; overlappende delen zijn geschrapt en/of logisch samengevoegd.
8 Een nieuw deel over communities binnen de social media marketing.
9 TikTok, Snapchat, Instagram, Facebook, LinkedIn stories.
10 Een strakke ontwerpstijl van de marketingmodellen.
11 Een uitgebreid hoofdstuk over conversie en growth hacking.
12 Coronaproof en geschikt om crossmediaal te leren, lezen en gebruiken.
13 Stappenplan voor het aanmaken van social media advertenties.
14 De theorie naar de praktijk vertaald op basis van veel inspiratie.
15 Zeer fraaie visuals, zoals nieuwe marketingmodellen en schema’s.
16 Video-tutorials, webinars en meer digitale extra’s die van het lezen en leren een crossmediale beleving maken.
17 Compacter geschreven en beter scanbaar.
18 QR-codes om met de smartphone direct naar de betreffende digitale bijlage te gaan.
19 Definities in de tekst en essentiele definities in herkenbare kaders.
20 Nieuwe oefeningen (per hoofdstuk).
21 De boekstructuur (hoofdstukindelingen) is gelijk aan de vorige edities voor makkelijke inpassing..
22 Nieuw docentmateriaal en een uitgebreid Pinterest-account met ruim 1500 visuele bijlagen, zoals infographics en modellen uit het boek.
23 In het boek: Philips, Tesla, Frankwatching, TEDx, LinkedIn Benelux, Nieuws.Social, Port of Rotterdam, Ford, V&D, Coolblue, LEGO, Red Bull, Nike, Adidas, Rijkswaterstaat, Rijksoverheid.nl…

Meer info? Mail direct de auteur op patrick@handboekonlinemarketing.nl

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
450
Taal:
Nederlands
Reeks:
Reeksnummer:
nr. 7

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789082298123
Verschijningsdatum:
21/08/2020
Uitvoering:
Hardcover
Afmetingen:
170 mm x 240 mm
Gewicht:
1060 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 49 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.