Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Game-Based Marketing

Inspire Customer Loyalty Through Rewards, Challenges, and Contests

Gabe Zichermann, Joselin Linder
Hardcover | Engels
€ 33,45
+ 66 punten
Levering 2 à 3 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Harness the power of games to create extraordinary customer engagement with Game-Based Marketing.

Gamification is revolutionizing the web and mobile apps.

Innovative startups like Foursquare and Swoopo, growth companies like Gilt and Groupon and established brands like United Airlines and Nike all agree: the most powerful way to create and engage a vibrant community is with game mechanics. By leveraging points, levels, badges, challenges, rewards and leaderboards - these innovators are dramatically lowering their customer acquisition costs, increasing engagement and building sustainable, viral communities.

Game-Based Marketing unlocks the design secrets of mega-successful games like Zynga's Farmville, World of Warcraft, Bejeweled and Project Runway to give you the power to create winning game-like experiences on your site/apps. Avoid obvious pitfalls and learn from the masters with key insights, such as:

  • Why good leaderboards shouldn't feature the Top 10 players.
  • Most games are played as an excuse to socialize, not to achieve.
  • Status is worth 10x more than cash to most consumers.
  • Badges are not enough: but they are important.
  • You don't need to offer real-world prizing to run a blockbuster sweepstakes.

And learn even more:

  • How to architect a point system that works
  • Designing the funware loop: the basics of points, badges, levels, leaderboards and challenges
  • Maximizing the value and impact of badges
  • Future-proofing your design
  • Challenging users without distraction

Based on the groundbreaking work of game expert and successful entrepreneur Gabe Zichermann, Game-Based Marketing brings together the game mechanics expertise of a decade's worth of research. Driven equally by big companies, startups, 40-year-old men and tween girls, the world is becoming increasingly more fun.

Are you ready to play?

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Engels

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780470562239
Verschijningsdatum:
29/03/2010
Uitvoering:
Hardcover
Bestandsformaat:
Genaaid
Afmetingen:
167 mm x 235 mm
Gewicht:
408 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 66 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.