Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
Door een staking bij bpost kan je online bestelling op dit moment iets langer onderweg zijn dan voorzien. Dringend iets nodig? Onze winkels ontvangen jou met open armen!
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

Ethics in Journalism

Alliance
Paperback | Engels | Politics, Society; 27
€ 28,95
+ 57 punten
Levering 1 à 4 weken
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

Journalists must resolve ethical dilemmas, often in the rush to deadline. Their choices can have powerful enduring effects on individuals and institutions.
The Australian Journalists' Association Code of Ethics has been the leading guide since its adoption in 1944. Fifty years later, the Media Entertainment and Arts Alliance, which now incorporates the AJA, asked a committee of journalists and non-journalists to review the code and its enforcement procedures.
Ethics in Journalism is the report. The committee draws on submissions and local and international sources to recommend a new code, better enforcement and more openness. A detailed commentary examines some of the difficult recurring ethical dilemmas, offering some fresh and practical responses. The report reaffirms journalism's role in democratic society but insists that all in the media, from journalists to managers and owners, must be accountable for the power they wield.
A landmark document in Australian media ethics, this report will be a focus while journalists debate its recommendations, a day-to-day reference for those resolving ethical dilemmas, a resource for lecturers and students and a standard against which the public can measure media performance.

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
128
Taal:
Engels
Reeks:

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9780522848144
Verschijningsdatum:
7/09/1993
Uitvoering:
Paperback
Bestandsformaat:
Trade paperback (VS)
Afmetingen:
152 mm x 229 mm
Gewicht:
240 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 57 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
MUST-HAVES

Hier bloeit iets

Nu dubbele punten op onze selectie nieuwe titels
MUST-HAVES
Hier bloeit iets
AANGERADEN

Onze cadeautips

voor Moederdag
AANGERADEN
Onze cadeautips voor Moederdag
MOEDERDAG ACTIE

Alleen in onze winkels: kortingsbon van € 10 voor e-books

bij een Vivlio e-reader
MOEDERDAG ACTIE
Vivlio e-reader + € 10 aan e-books
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.