Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
On March 19, 1937, world-renowned Soviet film-maker, Sergei Eisenstein, appears before the All-Union Creative Conference of Workers in Soviet Cinematography, accused of having failed to create films which reflect the social and political orthodoxy of the Stalinist regime. Reeling from an unrelenting barrage of questions, accusations and threats, the film-maker struggles to respond to the dilemma which is faced by all artists in totalitarian states: how to reconcile one's freedom of imagination and creativity with the conformity to the artistically-stifling orthodoxy which is demanded by the rulers of society? His response is an example of the ingenuity which is often displayed by artists in repressive societies.