Standaard Boekhandel gebruikt cookies en gelijkaardige technologieën om de website goed te laten werken en je een betere surfervaring te bezorgen.
Hieronder kan je kiezen welke cookies je wilt inschakelen:
Technische en functionele cookies
Deze cookies zijn essentieel om de website goed te laten functioneren, en laten je toe om bijvoorbeeld in te loggen. Je kan deze cookies niet uitschakelen.
Analytische cookies
Deze cookies verzamelen anonieme informatie over het gebruik van onze website. Op die manier kunnen we de website beter afstemmen op de behoeften van de gebruikers.
Marketingcookies
Deze cookies delen je gedrag op onze website met externe partijen, zodat je op externe platformen relevantere advertenties van Standaard Boekhandel te zien krijgt.
Je kan maximaal 250 producten tegelijk aan je winkelmandje toevoegen. Verwijdere enkele producten uit je winkelmandje, of splits je bestelling op in meerdere bestellingen.
Rob Beltman De marketingorganisatie van de toekomst Scoren met de marketingorganisatie van morgen De ontwikkelingen in het marketingvak gaan razendsnel. Duizenden commercieel verantwoordelijken worden dagelijks uitgedaagd om nieuwe trends te vertalen naar hun eigen organisatie. Dat roept allerlei vragen op. Welke competenties moeten we in huis halen om relevant te zijn en blijven, om de klant optimaal te bedienen en betrekken, via al die kanalen en netwerken? Welke nieuwe rollen brengt dat met zich mee? En hoe organiseren we dat nou optimaal met de mensen en middelen die we hebben, zodat de organisatie als geheel markt- en klantgericht presteert? Er bestaan enorm veel marketingboeken met mooie theorie?n en modellen, met nieuwe invalshoeken over hoe je merken en klantrelaties kunt managen. Maar er zijn vrijwel geen boeken over hoe je marketing binnen de organisatie integraal organiseert. Daarom is dit boek een must voor wie wil scoren met de marketingorganisatie van morgen! * Een brede, moderne benadering van de marketingfunctie. * Over de rol en bijdrage van marketing in de organisatie van de toekomst. * Boordevol actuele interviews, cases en checklists om direct aan de slag te gaan. * Winnaar van de PIM Marketing Literatuurprijs. Over de auteur Rob Beltman is al meer dan vijftien jaar actief in het marketingvak, als adviseur, begeleider, docent en onderzoeker. Hij heeft inmiddels honderden organisaties begeleid bij marketingvraagstukken. Rob richtte in 2014 H3ROES op, een co?peratie van professionals uit diverse disciplines die samenwerken om Nederland klantgerichter te maken. Uitvoering: Flexcover Omvang: 224 pagina's Auteur: Beltman Formaat: 15 x 23 cm ISBN: 9789089655356 NUR: 801 Thema: KJS, KJMV7 Prijs: ? 29,99 Verschijnt: Oktober 2020