• Gratis levering vanaf € 20
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met 12 miljoen producten
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Contact Center Management

Van klachtendienst tot value center

Jan Smets
Nederlands | Paperback
€ 24,99
+ 49 punten
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 20
Levering in de winkel of bij je thuis

Omschrijving

Hoe creëren contact centers waarde voor zowel bedrijf als klant? Betekenen sociale media het einde van het contact center? Hoe maken we komaf met het negatieve imago?

In België werken zo'n 100.000 mensen in een contact center. Daarmee is het belang ervan voor sales, marketing of customer service niet te negeren. Toch wil het hardnekkige cliché nog steeds dat klanten helemaal niet houden van die onpersoonlijke contact centers. Maar kloppen de stereotypes wel?

Contact Center Management gaat de strijd aan met de Calimero-reflex van de sector. Weg van holle theorie of politiek correcte slogans toont het boek hoe je met een contact center écht waarde creëert, zowel voor je klant als voor je bedrijf.

Specificaties

  • ISBN-nummer: 9789401433532
  • Verschijningsdatum: 2/02/2016
  • Aantal bladzijden: 286
  • Uitgeverij: Lannoo Campus
  • Afmetingen: 173 mm x 243 mm
  • Gewicht: 604 gr
  • Type: Boek
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 286
  • ISBN-nummer: 9789401433532
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 2/02/2016