• Gratis levering in België vanaf € 25
  • Altijd een winkel in je buurt
  • Afhalen na 30 minuten in een winkel met voorraad
  • Ruim aanbod met meer dan 10 miljoen producten
  • Winkels
  • Verlanglijstje
  • Winkelmandje

Appen met je klanten

de opmars van directe klantenservice via chatapps zoals Facebook Messenger en WhatsApp

Floris van der Veen
Nederlands | Paperback
€ 12,50
+ 25 punten

Omschrijving

Wie chatapps als WhatsApp en Facebook Messenger goed inzet, krijgt in no time meer tevreden klanten, en uiteindelijk ook meer loyale klanten. Dat betekent dat chatapps ideale tools zijn voor directere klantenservice. Door je team te verbinden met geïnteresseerde consumenten, krijgen beide partijen vertrouwen in elkaar. Dankzij personal messaging beginnen ze elkaar te begrijpen. Dat heet 'conversational commerce', en daarover gaat dit boek.

Floris van der Veen (1977) werkt al zo'n vijftien jaar in de snel evoluerende wereld van online klantenservice. Hij was co-founder en CEO van Livecom (inmiddels verkocht), en richtte in 2012 Casengo op ('one of Europe's hottest startups', aldus Wired). Hij introduceerde zakelijk live chatten in Nederland en helpt bedrijven met het slim inzetten van e-mail, live chat, WhatsApp en Facebook Messenger.

Specificaties

  • Productcode (EAN): 9789461262066
  • Verschijningsdatum: 21/11/2016
  • Aantal bladzijden: 187
  • Uitgeverij: Uitgeverij Dialoog
  • Afmetingen: 116 mm x 166 mm
  • Gewicht: 176 g
Toon meer

Beoordelingen

Uitgebreide specificaties

Betrokkenen

Inhoud

  • Aantal bladzijden: 187
  • Productcode (EAN): 9789461262066
  • Taal: Nederlands
  • Verschijningsdatum: 21/11/2016