• Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten
  • Afhalen na 1 uur in een winkel met voorraad
  • Gratis thuislevering in België vanaf € 30
  • Ruim aanbod met 7 miljoen producten

De customer leader

leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business

Rudy Moenaert, Henry Robben
Paperback | Nederlands
€ 34,99
+ 69 punten
Levering 2 à 3 werkdagen Haal af na 1 uur in 2 winkel(s). .
Eenvoudig bestellen
Veilig betalen
Gratis thuislevering vanaf € 30 (via bpost)
Gratis levering in je Standaard Boekhandel

Omschrijving

DE CUSTOMER LEADER

Leiderschapsgids voor het bouwen van een grootse business



Ruim je boekenkast op! De Customer Leader maakt jouw favoriete managementboeken overbodig. De Customer Leader zit boordevol actie, leest als een trein en zet je met beide benen op de grond. Het helpt je om waarde te definiëren, de arena waarin je concurreert te analyseren, een succesvolle waardepropositie te ontwikkelen en een klantgedreven organisatie te bouwen.



De Customer Leader gaat over leiderschap, klanten en het creëren van een grootse organisatie. Het behandelt de belangrijkste vraag die iedere ondernemer en manager zich moet stellen: welk strategisch en organisatorisch leiderschap heb ik nodig om mijn organisatie en al haar stakeholders naar een betere plek te leiden?



Customer Leadership biedt zowel een doel als een privilege. Het doel is om waarde te creëren voor anderen; het privilege is waarde creëren voor jezelf.



Rudy Moenaert (TIAS School for Business & Society) en Henry ­Robben (Nyenrode Business Universiteit) laten zien dat het creëren van een grootse business áltijd start bij de klant. Om écht te slagen moeten klanten de organisatie volgen. Maar échte leiders volgen ook hun klanten, precies omdat klanten de grootste mogelijkheid vormen om een grootse business te bouwen.



Om het hedendaagse rookgordijn van kansen en uitdagingen het hoofd te bieden, heb je de juiste instrumenten nodig. De auteurs ontwikkelen in De Customer Leader eenvoudige maar krachtige instrumenten gebaseerd op hun consultancy, executive onderwijs en wetenschappelijk onderzoek, waarmee je zelf een Customer Leader wordt!

Specificaties

Betrokkenen

Auteur(s):
Uitgeverij:

Inhoud

Aantal bladzijden:
240
Taal:
Nederlands

Eigenschappen

Productcode (EAN):
9789493282407
Verschijningsdatum:
18/03/2024
Uitvoering:
Paperback
Afmetingen:
177 mm x 245 mm
Gewicht:
542 g
Standaard Boekhandel

Alleen bij Standaard Boekhandel

+ 69 punten op je klantenkaart van Standaard Boekhandel
ACTIE

Nu 10% korting

op dé must-haves van het jaar
ACTIE
Standaard Boekhandel - De must-haves van 2024
KOM LANGS IN ONZE WINKELS

Hoera! Het is weer het Feest van het Boek

van 31/10 t.e.m. 03/11
KOM LANGS IN ONZE WINKELS
Feest van het Boek
WEDSTRIJD

Alleen in onze winkels: koop een boek en win een boekenfeest bij je thuis

Jij kiest welke topauteur misschien bij jou over de vloer komt!
WEDSTRIJD
Win een boekenfeest bij je thuis
Standaard Boekhandel

Beoordelingen

We publiceren alleen reviews die voldoen aan de voorwaarden voor reviews. Bekijk onze voorwaarden voor reviews.